Nya bloggen

Har äntligen skaffat en ny  blogg med mitt nya efternamn, och denna bloggen kommer vara öppen för alla. Ska försöka skriva så mycke som möjligt, de sa ja iofs med den andra också, men eftersom de är lösen på den och bara två som läser så känner ja mig inte så jätte inspirerad att skriva varje dag:) Men jag tänkte göra ett nytt försök med denna.

Tyvärr så har ja fortfarande ingen kamera som funkar, men jag ska försöka göra mitt bästa med att komma upp med lite bilder. Annars får ni ta det som de kommer :)

Ja har inte bestämt mig för vad ja kommer att skriva om ännu. Men de blir nog lite allt möjligt, vad som händer på vardagarna och vad ja är ute på för tokheter.

Jag ska också anlita Andreas som får fixa upp bloggen så den blir fin eftersom jag inte är den bästa på det ;)

Håll utsikt som Linda Rosing skriver i sin blogg, haha, efter nya inlägg :)

see you later. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0