Grillat

Mina kusiner åkte precis här ifrån, elr kusin och moster med man/pappa :) Jätte trevligt, länge sen ja satt vid matbordet efter maten och bara pratat i typ två timmar, har inte riktigt orkat de innan, kan inte sitta still så länge, men nu hade vi roligt och då gick ju tiden snabbt !

Vi grillade kött och åt med potatissallad och grönsakssallad. Jätte gott, synd att man blir så mätt.

Thomas, min kusins pappa har stukat foten ganska illa, så han hade bandage och va alldeles uppsväld. Stackarn har trillat ner från taket, tre meter. Han är sotare och när han skulle upp på steken så satt inte den fast riktigt, så han trilla ner och slog sig rejält så han fick åka in till sjukhuset. Jag skulle aldrig våga vara sotare !

I morgon blir de nog upp lite tidigare och käka frukost och sen göra sig iordning sen in till Gävle. Längtar verkligen, länge sen man va på den resturangen !

Älsklingen har fortfarande kvar att göra på badrummet, vet inte om de hinner klart tills vi åker hem heller. Lite synd, men får göra det han hinner iaf. Jag hjälpte till lite idag då jag tog bort sånt som inte ska sitta mellan alla kakelplattor och sen fogat igen lite där man har varit och gräft. Jag fick ett plus i kanten av älsklingen :))

Nu ska ja umgås lite med dom andra. Åker ju hem snart så man får ju passa på. plus att ja ska se lite på Grannfejden :))

See you later. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0