Fika hos grannen sedan Gävle

Sitter och små kollar lite på Stargate som lillebrorsan har på.. fast han inte ens sitter  vid tvn, inget ovanligt men endån :P

Har hjälp älsklingen lite i badrummet, fick kakla lite platter också, och ta bort svart fog som hade kommit på det vita, så sedan ska ja väl foga om, och göra fint igen. Det är faktiskt roliga att hjälpa till, för då kan man  ju skryta med att man har hjälp till och gjort hela badrummet, haha.

Grannen Silvy ringde precis och ville att vi skulle komma in och ta en kopp kaffe, elr saft eftersom ingen av oss dricker kaffe, förutom mamma då. Så in till henne vid tre och fika lite, sen blir de brottom till bussen halv fyra där vi ska träffa min ena storebror Kentan. Är så nyfiken på hans tatuering, han har precis gjort en ny som min största brorsa har gjort, säkert skit snygg, för han målat helt otroligt snyggt. Han har kommit på ett nytt sätt att rita på säger dom, lite annorlunda, inget som nån annan ritar, men de är såå snyggt, han har även ritat på min gaderobsdörr när ja bodde hemma, så ja tror de sitter kvar :P Är också jätte sugen på att fråga om han vill rita något åt mig, men ja är så osäker på om man ska skaffa en tatuering elr inte. Vad tycker ni ?
Jag har ju funderat på det tidigare och har varit ganska nära på att göra det, då hade ja tänkt göra två elr tre liljor på sidan av ryggen lixom, men ja vet inte alltså.  Vi får se hur de blir med den saken :)

Något som nog alla har hört, men som  ni borde lyssna på igen är Michael Jackson - They don't care about us

Nu måste jag göra mig iordning om jag ska hinna vara klar till tre, måste duscha och greja, och ska fråga om han behöver något mer att göra i badrummet nu innan vi åker, kanske att ja hinner att foga lite :)

Ni får hade så bra så länge så skriver ja mera sen när ja kommer hem. Har ni någon gång ätiti på Church street saloon btw ??

See you later. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0