--

Tänkte lägga ut lite bilder på skorna ja fick hem från H&M. Först när ja såg dom så såg odm jätte röda ut.. Men ja har ändrat mig.. dom är jätte rosa. haha. Jag är ganska van med att gå i ca 11-12cm höga klackskor. Dom här är 13cm tror ja. Och vilken skillnad de är !! Dom va fakriskt lite svåra att gå i nu när ja testade dom i lähtn bara. Men ja tror de kommer gå iaf :) Får se om ja har dom till nyår till mig svarta klänning ja köpte för ett tag sen. Ja orkade inte springa runt och leta efter nån speciell klänning utan gick in på Gina Tricot och köpte en helt vanlig klänning som ja tror alla kommer ha, men aja, skit samma :P

Här är skorna iaf.. Dom ser inte jätte snygga ut på bild ser ja.. men IRL är dom grymma ;)


Sidan.



Klacken är sne.. dåligt.


Frammefrån.

Lite krånglig att ta på sig bara för dom är rätt stela, men de funkar.



Nej nu ska ja gå och duscha sen ska ja åka och jobba, klockan börjar närma sig. Men vi hörs säkert senare. Idag har ja liiiiiiite mer blogglust. haha. Puss på er !


En söt bild på mig & Andreas från Fridas studentfest. Lånad från popluggen

See you later !


Kommentarer
Postat av: Malin

Tjusiga! :D

2009-12-11 @ 21:08:24
URL: http://wha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0