Snart sängdags

Har precis kollar på Quantum of Solice elr va den heter.. tvåan alltså. Men de fanns ingen text så ja orkade inte koncentrera mig så mycke.. sist ja kolla på den somnade jag. kanske  att den inte är nå bra ?

Va precis till Kvantum och handlade lite åt älsklingen. Har varit så jobbig på han senaste, vf vet ja inte :/ Så ja gick och köpte mackor, äpplen och en yoghurt. Han ska jobba heela dagen i morgn, börja halv sex och kanske inte kommer hem fören sju åtta tiden, stackarn, han kommer ligga slut hela helgen ! Han sa att dom kommer jobba utan raster, så df gjorde ja lite frukost  åt han som han kan äta i bilen så han har fått i sig något, sen gjorde ja en matlåda utifall, något måste dom ju äta !

Jag har inte alls gjort mycke idag, ja städade och tvättade och laga mat som ja sa.. sen inget mer, har inte orkat, har varit så trött hela dagen fast ja har varit ledig och haft sovmorgon. Somnade till fem minuter i soffan när ch kom hem, hjälpte litegrann.

Vet inte vad ja ska skriva mer nu. Men ni får hade så gött så hörs vi i morgon. Godnatt på er ! 


Jag i morse upp i all städning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0