Lekt med kameran

Har inte alls gjort mycke idag, vi sov ju till tolv, elr jag gjorde med killarna sov till ungefär ett tror ja. Medans gick jag runt och åt glass som vanligt :)

Andreas har ju sin systemkamera med sig, så då passade ja på att fråga om han ville ta lite bilder på mig och älsklingen och de vill han :) Så tänkte lägga ut lite. Har även lagt ut på Bilddagboken.se och Facebook.com.

Hm.. det vill sig inte.. datorn är lite seg nu, försöker senare igen.

Men annars ikväll så hyrde vi film och käkade godis, gjorde köttfessås och spagetti innan vi kollade på film. Jag började göra maten, men ja får verkligen aldrig t smaken ! antingen är de för att ja är förkyld, elr så är ja värdelös på att laga mat... kanske både och ? haha

Men iaf så hyrde vi Barnhemmet, Resan till jordens mittpunkt & Watchman. Barnhemmet va jätte bra ! den va jätte läskig, tyckte jag iaf eftersom ja hatar att se barn i filmer, de måste vara de läskigaste som finns ! Men den är något ni måste se. Dock är den på spanska, men de gör inget alls, blir nästan bättre då ! Men ja måste nog se den en gång till eftersom ja satt och blunda halva filmen, haha, och man skrek faktiskt till ibland, och de brukar ja aldrig göra ! Hålla för ögonen brukar ja göra, men aldrig skriva :P Andreas såg den för andra gången och han va lika rädd som mig, han skaka tillochmed, haha. Resan till jordens mittpunkt va sådär, man fick anstränga ögonen så  mycke när man kollade med glasögonen - är en 3D film btw - och de gjorde så man blev så tung i huvudet, och de va inte alls så som ja trodde de skulle vara, allt va mycke sämre. Innehåller i filmen va väl inte heller super, de finns bättre filmer :) Watchman hann vi aldrig se, och ja är väl inte jääätte intresserad av att se den heller, inte alls min film, men om dom andra vill så får väl ja det med. Jag ska iaf hyra Surfer boy i morgon :D rrrraoorr ;)

Bilderna vill sig fortfarande inte, lägger upp dom i morgon annars !! Nu tänkte jag sova.
I morgon blir de tandläkaren. Lite konstigt för ja har fått en tid i morgon på ett ställe som ja aldrig har gått till, och sen har ja fått en en till tid den 25: de på mitt vanliga ställe:/ kanske att de har blivit något fel ?? Aja.. de får vi se i morgon. Ha det bra så länge.

See you later. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Malin

Bilderna var jätte fina:)



Watchmen är gaanska kass. Helt wierd!

Haha du missar då ingenting!

2009-08-10 @ 10:07:08
URL: http://coldestofcalendars.blogg.se/
Postat av: Petra

hahah är den !? va bra :D synd bara att ja blir tvungen att se den iaf, haha

2009-08-10 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0