Ledig och inget händer

Har inte skrivit ett riktigt inlägg på några dagar, men har som sagt min lillebror och kusin här, så dom tar all tid från mig !
Men här kommer ett.. kanske inte blir långt.. men aja..

Väntar  fortfarande på mina skattepengar, dom har inte kommit än, HOPPAS dom kommer idag för vi har nada pengar hemma.. har lånat en massa av Andreas och Joel. Så.. ja dom får gärna komma nu, de skulle göra nytta.

Iförrgår träffade jag Nathalie och tog en fika och tjöta lite.. får hända igen :) Alltid lika trevligt.
Sen så gick Andreas och köpte en film.. Control.. handlar om Joy Division, den va väldigt deprimerande.. men lite bra också.. tyvärr ett sorligt slut.. plus att han va dum i huvet, otrogen mot sin fru.
Senare av den dagen hände de inte så jätte mycke.. ätit piggelin, typ ett packet om dagen :P asgott.

Igår hände de heller inte så mycke.. Ja jobbade halva dagen och kom hem och .... åt piggelin :P

Vet inte riktigt vad som händer idag, får se vad vi hittar på. Andreas tjatar om att ja ska raka han, haha, så ja får väl göra de då:)

I morgon är de tjörnrunt, och då brukar de... tror ja.. va typ marknad nere på torget och sånt, så ska väl ta dit Joel och kolla runt lite. Andreas drar ju in t Wow i morn, kul. lämna oss bara.

På lördag ska vi ju åka Walona, ska bli kul ! får se om de händer något efter ?

Nej nu ska ja gå. Hade bra

See you later. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0