Helgen redan över ?

Har aaaaldrig haft en sån tråkig helg.. Är den verkligen redan över ?!
Vi har inte gjort nått !! bara typ städat och inget mer :/ Man känner sig ju deprimerad över att man inte har gjort nått och man börjar jobba redan i morgon ! Ja vill inte. De är väldigt skönt att ja bara jobbar mellan typ halv åtta och tolv, så skönt, jag älskar det. Men som sagt så blir de ju bara bilia varje dag och de räcker inte så ja måste söka nytt jobb, men ja orkar inte skiva ett CV som tar timmar att göra !! Ja orkar inte lära mig nått nytt !

Ja trodde aldrig ja skulle bli någon som kunde undervisa andra om ett jobb.. elr visa hur de går till. Ja trodde att ja inte räckte så långt. Men de gör jag... Iofs bara städning, men de krävs lite talang de också :P Men nu är de folk som frågar mig om hur man gör de osv.. Trodde alltid att de va jag som skulle behövas läras hela tiden.. tänka sig..

Men nu får ja ju börja om, ja måste söka nytt jobb och lära om mig allt, ja hatar de ! Ja tycker själv ja är rätt svårlärd. Ja blir så nervös och alla hjärnceller sviker mig. Frågar föör mycke ibland. Dom förklarar på de enklaste sättet men ja fattar iaf inte.. de är som om dom måste förklara de krångligt för mig för att ja ska förstå, haha.. ja är krånglig.

Älsklingen har redan lagt sig, ja frågade flera ggr när han la sig i sängen med alla kläder och allt på, om han skulle sova, men han sa att han tyckte de va skönt att sträcka på ryggen, men ja tror han somna:P
Jag ska väl gå och lägga mig strax ja med.. Men ja är inte trött,  har nog ätit för mycke godis igen,  haha.

Andreas ringde igår... han va på coldplay i sthlm, och bland allt skrik och allt så fick  ja faktiskt höra att dom gjorde en Michael Jackson låt.. Billy jean ! Va glad ja blev !! :D så roligt ! Nu kan ju faktiskt ja också skryta med att ha hört dom live :P ne.. vf skryta ? tycke rinte dom är så bra endån, haha, men roligt att dom gjor de en MJ låt ! Beyonce gjorde ju typ de med, elr inte en MJ låt, utan hon gjorde om sin  "Halo" låt så hon sjön typ "  Michael I can see your halo". Ärligt så började ja grina när ja såg de på youtube, haha, ojoj. Ni borde kolla :)

Ja har bitit ner alla mina naglar igen..  inget ovanligt för mig dock, men de gör ont, så ja orkar inte skriva mycke längre t.

ANDREAS !! FIXA MIN BLOGG NU DÅ !! DEN ÄR FUUUUUL SÅ HÄR !! fixa färgerna  taaaaaack :P

see you later ! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej vad roligt med någon annan som var ung =) Jo vi fick en del motgångar, dock mest från hans förra familj.hur var det för er?

2009-08-23 @ 22:27:17
Postat av: Malin

Haha, det är samma med mig! :P

Jag är jätte dålig på att lära mig. Jag behöver

sitta och trycka på EN knapp typ! XP

2009-08-24 @ 00:13:20
URL: http://coldestofcalendars.blogg.se/
Postat av: petra

hahah ja två kanppar är waaaaaaaay för mycke, haha !

2009-08-24 @ 15:55:46
Postat av: 18åriga fru Sofia - i väntan på bebis

Hans mamma, pappa etc. Vi har ingen kontakt med dom idag efter allt dom gjort mot honom.



nej precis, det handlar ju inte om att säga upp sitt liv =) Väldigt konstig syn.

2009-08-24 @ 16:14:37
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0