Gbg

Ligger nu i sängen med datorn i knät, älsklingen ligger brevid och sover som en stock och snarkar som en gris, fast tio ggr högre :P Underligt att ja kan somna av de egentligen, för de låter verkligen. Men ja tror de är för att ja är van att höra pappa sen ja bodde hemma. Ja bodde på övervåningen men ja hörde han så bra endån, haha

Va till Gbg en sväng idag också, va och kollade på dom tapeterna älsklingen hade kollat på, och de va faktiskt jätte fina ! Meeen som vanligt så kommer vi inte alls överens, vi har heeelt olika smaker. Han vill ha lite mer gammaldagsa färger och ja vill ha mycke färger som är modern och snyggt ! Inte sånt man hade på 70-talet :P Men vi kom iaf överens om EN tapet, haha. Så de får väl bli den då, de är en som ska sitta inne i köket, ska bara hitta en färg som passar bra till den också ! Vi hann inte va där så länge eftersom dom stängde sex och vi kom dit typ halv sex, så vi åker dit igen på lördag tror jag ? får se hur de blir ! Gick också in på Jysk och köpte sånna luktpåsar, två st, luktade jätte gott. Stina-Lee kom ju med tipset att lägga de i byrålåderna, så ja tänkte testa de :)

Okaj, folk tycker ja skriver för mycke och lägger inte för lite bilder.. och att ja stavar Sushi fel, hahah ( kattis;) ) Sååå, ja tänkte väl lägga upp lite bilder nu dådå. Dock gamla bilder ! Men de får ni nöja er med så länge ! Tänkte låna älsklingen kamera i morgon och knäppa lite kort :)



Bara därför fick Kattis vara med på ett litet(?) kort, haha


Mig just nu, skabbig och trött :)


Jag & Älsklingen på väg på fest


Jessica, Carlos, Jag & en tjej som vi träffade ute på Harrys


Förfest hos Maria. Carlos, Nicole som kollar under och killen vet ja inte vad han heter, haha


Ett helg gäng ute på Diamond dogs inne i stan !


Min älskade systerson Rasmus :)


Ne nu får de räcka med bilder, kan lägga ut mer sen i dom andra inläggen och kanske berätta lite mer vart dom kommer ifrån osv :P

Men nu slutar ja här och tänkte kolla runt lite mer innan ja lägger mig ner och sover :) Ledig i morgon(L)

Hade så bra.

See you later ! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0