Bjuden på mat av grannarna

Hejhej ! Jag har nästan precis kommit hem från jobbet, elr först kom ja hem vid typ kvart över tolv, satte mig vid datan en stund och sen gick ja och la mig och sov till klockan tre sen åkte ja till Bilia och har nästan precis kommit därifrån. Så nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan få mat av grannarna, haha.

Italienarna som bor på övervåningen tänkte bjuda oss, frun och dom två flickorna åker hem i morgon. De va egentligen vi som skulle bjudit dom, men dom hann före :) Vi får pizza, och den är sååå god ! Dom kom ju ner med en hel plåt för typ två veckor sen också, och fast vi redan hade ätit och va proppmässa så fick vi i oss hela den iaf :P

Så hoppas vi får sitta uppe i deras lägenhet, så får vi se hur dom bor, har alltid varit lite nyfiken på de :)

Ja har hela dagen gått och trott att de är den 25:e idag, och att ja ska t tandläkaren halv fyra, men så när ja lägger mig i sängen och ska sova så kommer ja på att de är inte alls den 25:e idag, de är ju den 24:e, så ja lär ringa älsklingen och fråga omde verkligen är de, och de är de. haha, han bara skarattade åt mig :P åh. tänk om ja hade åkt dig :P Samma som ja gjorde sist, fast ja åkte till fel tandläkre, haha, Ja hade ju tid där, men de hade blivit ett missförstånd, och ja skulle ju vara nere på torget. Och vi hade ju gått ända bort dit bara för att få höra att de blivit fel och få en tandborste för besväret.. en väldigt ful sådan också.. typ en sån barn har :P haha

Aja, så då blir de i morgon iaf. ja HATAR tandläkaren ! kunde de inte varit idag så ja fått de överstökat !?
Ja kommer ha hål, de vet ja.. ja har alltid haft typ mins FEM hål !! vart kommer dom ifrån !?

Ne.. nu ska ja ta mig lite glass.. elr nej.. duscha kanske så man inte luktar gammalt mjöl sen jobbet :P

See you later ! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0