21 år idag

Hejhej ! Har precis varit nere på torget och satt in lite pengar på kontot också bjöd Carlos mig på fika, snällt av han ! Sen blev de systemet. Har inte hunnit gjort så mycke mer, elr jobbade fram till tolv sen åkte ja hem och gjorde iordning mig.
De regnar jätte mycke ute, har inte regnat så här mycke på länge tror ja, förutom på nätterna då. Blev dyngsur när ja åkte hem på moppen, och ja såg inget heller :P

Ikväll blir de nog utgång med Carlos och hans nya flickvän, dom kommer förbi vid sex och sen får vi se vad de blir. Hoppas på ugång.. men samtidigt är ja inte alls sugen, älsklingen ska ju inte med :( Kanske inte blir ute så länge, vi får se hur de blir som sagt.

Ska städa upp lite innan dom kommer också, tur att ja storstädade igår så slipper ja göra så mycke idag, de blir nog inte ens en diskmaskinsväng. Får byta i kattlådan och sånt så de inte stinker kattpiss här inne :P

Imorgon blir de nog att åka in och köpa tapeter, hoppas ja iaf. Och hoppas vi kan komma överens om något.

Haha, Bissan (ena min katt) kom precis in och är jääätte blöt, ser jätte söt ut, helt spretig i pälsen :P

Inatt kom min andre katt (Jermina) in med först en mus som ja tror ja levande, som hon tappde, inne i SOVRUMMET också !! ja blev ju tokig och kunde inte alls sova för ja låg och lyssna efter ljud efter den hela tiden, låg med lampan tänd och kolla om ja skulle se den i typ en kvar :P Men ja såg ingen, men Jermina satt och vakntade och smög runt där hela tiden.
Sen kom hon in igen med en ny !! och la sig under sängen så ja nådde henne inte ! Så vi fick ligga och lyssna hur de knaka när hon tugga, usch ja höll på få panik !! Fick ta på mig hörlurar och spela hur högt som helst på Ipoden !!
Sen efter de kunde ja inte sova nått allt typ, och i morse stog jag i sängen och klädde på mig och sen hoppa ja ut ur sovrummet, haha ! Hatar verkligen möss och sånt, USCH !!

Idag blir ja gammlare, ja fyller 21 år.. ja känner mig inte som 21, ja känner mig som... 13, haha.  Ne men ibland gör ja verkligen de. Ja vill inte bli gammlare nu, kan de inte ta stop här och gå neråt istället ? De hade vart bättre.

Ne.. nu ska ja kolla runt lite. Men vi hörs också får ni hade en trevlig fredag eftermiddag/kväll:)

See you later ! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0